Monday, June 08, 2009

yey dapat bunga ^_^



hah mengantuknye.. nak bace microb pun tak larat.. dh la hujan ni, tak tau nak buat pe, so saje luangkan masa jap tulis blog pasal bungaaa... hehe ari sabtu lepas kawan saya ni hasmidar or lebih dikenali sebagai midrOOOn or doremon takde sarung tibe2 je bg saya bunga.. berdebar2 gak ble dapat, pasal eh nape tibe2 bg ni? dh la gurl bg kan.. hahaha juz kidding.. neway die kate sebagai nak wish gudluck ^_^




die tulis selamat berexam lemboo!!!!

[klik la kat situ kalau nak bg besar]



ni la minah tu.. midrOOOn..


owh lupe plak, gambar bunga tu dh beberape ari yang lepas, la ni bunga tu dh jadi cmni ha




haha sori la ye..


saya dh letak dh die dalam botol ade air.. ntah brape lame tahan tak tau la.. :D


to midrOOOn nah amik lagu ni


Amar-Sahabat


Ingin aku singkap kembali
Kenangan lama agar bersemi
Inginku ulangi kisah manis
Agar terus bersemadi

Ingatlah aku sebagai rakanmu
Kenaglah daku dalam doamu
Begitulah indahnya kisah dahulu
Engkau sebagai temanku

Apabila engkau terjaga
Satukanlah harapanku denganmu
Kerana ianya bakal berpadu
Mimpi si penunggu yang setia
Layarkanlah impian doamu
Sesungguhnya aku masih mengingatimu
Sebagai kawan rakan dan teman
Semoga kita diberkati Allah

Kudoakan kepadamu agar bahagia
Di dunia dan akhirat



ha tu je la, nak g buat keje lain, maybe tido la kot ^_^ bye2.. assalamualaikum

8 comments:

  1. midrooon8:14 AM

    wakakakaka,xsempat aku nk komen mlm td lemb.wei2 terharuu btul.xsangka ko menyanyangi aku sedalam ni wei,siap dedicatekn lgu lagi,pewiiiitt,muahaha.papepn,al d bst 4 d nxt paper,gv d very best shot ya.ko boreh je,k k k,nk g klas dah,jgn lupa gosok gg =p *smooch*

    ReplyDelete
  2. wei pale besar, aku memang sume post aku letak lagu la.. gelabah btol die ni haha

    ReplyDelete
  3. sweetnye!! nak bunge jugokk..hehe
    p/s: beli mane kek tu?mcm sodapje...^_^

    ReplyDelete
  4. coffee day.. haha :D

    ReplyDelete
  5. mida sebenarnye nak makan Dorayaki....

    ReplyDelete
  6. aku tau, tp die ade pintu sesuka hati die, leh je die amik makan, tak pun curi la giant punye

    ReplyDelete
  7. haha. kelakarnye. tu la bagi bunga layu layuan. bagi la duit boleh beli nasi makan. tapi nasik jadi apa plak yer. sama sahaja.

    ReplyDelete
  8. haha nasik masuk dalam perut, hilang cmtu je gak... bg bunga pun okay, ble dh layu buat potpori je :P

    ReplyDelete