Wednesday, December 02, 2009

new aim



assalamualaikum...


erm sekarang dh masuk blok 4.. lg 2 bulan akan ada final exam.. dis is my new aim.. i'll try my best untuk manfaatkan segala masa yang ada dengan sebaik-baiknya.. coz a lot of things need to be cover for the past three blocks sebab saya agak main-main blok2 yang lepas

for that kene jadi nerd sepenuh masa.. mintak maaf if ada kawan-kawan yang terguris perasaan if saya tak dtg ke jemputan-jemputan.. tp bukan niat sengaja tanak dtg, tak tau lah cuma fikiran ni fikir nak pass exam

terus terang, second year bg saya agak susah banding ngan first year. itupun first year saya kene repeat paper.. itu yang buat saya freak out... dh unis tahun lepas yg senang dr tahun ni pun saya fail, lagi nak main-main untuk unis tahun ni yang bg saya agak mencabar..

saya mohon semua pihak untuk faham keadaan saya... mintak maaf sangat-sangat.. but this is what i have to do untuk pass.. i need to cover of those times that i have wasted.. im really sori again for everyone..

bittaufiq wan najah untuk semua yang bakal menduduki peperiksaan..

wassalam..


Satu tekad-UNIC


Berikan ku sebaris kata
Untuk ku susuri jalan gelita
Mentera keramat kata pujangga
Azimat yang bermakna

Di depan simpang bercabang tiga
Tak tahu mana satu arahnya
Kanan kiri manusia berdusta
Mungkir pada yang Esa

Mungkin ku bukan watak utama
Dalam pentas lakonan dunia
Bimbang juga ku turut sama
Pastinya aku yang binasa

Berikan aku pedoman
Arah mana jalan kehidupan
Untukku teruskan pengembaraan
Tak rebah dan tak tersalah langkah

Tunjukkan aku kawan
Simpang mana arah kejayaan
Timur, utara juga selatan
Atau arah matahari terbenam

"Bersama menyusuri jalan
Para rasul nabi junjungan
Menuju ke puncak gemilang terbilang
Iman di dada mengiring langkah"

1 comment: