Wednesday, October 21, 2009

kisah msp dan saya

assalamualaikum.. arini lepas dh berbulan lamenye saya cube siapkan projek msp ni, akhirnya arini semua tu dh setel dh..

bermula dengan kajian patients kat manipal hospital sampai la kene buat folio and poster.. actually saya nak buat pasal pulmonary tuberculosis.. tp baru isnin lepas mentor saya bertegas untuk tukar tajuk from pulmonary tuberculosis kepada clinical profile of pulmonary tuberculosis patients in KMC hospital from 2006-2008..

saya actually sangat2 tak setuju sebab bg saya topik tu bosan.. tp mentor saya pun sangat2 tak setuju if saya buat pasal pulmonary tuberculosis sebab die kate benda tu semua org pun tau and benda tu senang je nak cari dlm medical books.. uhuhuhu

akhirnya saya mengalah, and everything kene change.. 5 kali kene rejek folio ngan poster.. die kate saya tak ikut ape yang die nak.. masalahnya macam mana pula dengan apa yang saya nak? adoi, ni kire dh jadi mcm projek mentor pulak.. takpelah, pape pun saya lega benda ni dh setel akhirnya.. finally today she approved my poster and folio.. alhamdulillah..

this is how my msp poster looks like...

2 comments:

  1. mmg la mentor hg bising pasal die kan supervisor hg.. ate org pnye projek pn mcm tu jgk.. mase ijazah pn kena ikut ckp supervisor, mase master pn same je.. mase degree dulu siap kene extend lagi pasal x ikut ape yg die nak.. huhuh.. ate dh name supervisor, kenala die supervise... tak gitu? kalau teruk nanti die jgk yg kene hentam...

    ReplyDelete
  2. owh itu macam ka? ingatkan die saje mengada-ngada je.. hahaa finally die kate.. your poster is very nice! wohoooo

    ReplyDelete