Friday, December 19, 2008

I have pet!

assalamualaikum.. bicara santai lagi.. juz nak cite petang tadi gi pekan.. beli ikan.. haha ade 6 ekor.. total dalam rm 60 cmtu.. mahal gle.. ikan ni kat kedai tadi cm best.. cm aktif cm lawa.. sampai je kat bilik senyap je dia.. duduk ikut group plak.. berterabur pun.. neway rasenye maybe ni tempat baru.. so diorg tak biasa lagi.. biar je la beberapa hari..
tapi kalau bagi makanan, laju2 je diorg rembat, tapi laju2 je nyorok balik haha.. k tu je yang nak cite arini, nanti sambung lagi..












8 comments:

  1. yeah! akhirnye... mission kite betul2 complete... gambar2 ni buktinye... lepas ni... boleh la i naik pangkat dalam persatuan... hahaha... jangan lupe vote for me bile ade election nanti... hahaha... by the way... nak baby tortoise baru! tensi je... Mida la ni... orang bela tortoise, die pun nak ngade2 bela jugak... hahaha...

    ReplyDelete
  2. hahaha eh g bela kat tempat kitaorg beli.. aktif gile kura2 die.. kuang2.. ikan ni cm tak best.. cepatla mati nak g beli ikan leh haha

    ReplyDelete
  3. astaghfirullah
    sabar cik wani oii
    baru sehari jage
    hehehe

    ReplyDelete
  4. haha hang tau dak diorg ske gaduh same sendiri? haha bagusla tu.. g mampus cepat tak sabar nak tukar ikan hahahahaha

    ReplyDelete
  5. kamen rider11:48 AM

    waahahahha,apa khabar suma??sya da seekor haiwan gak,nmanya kamen.nnt bila2 da masa lapang sya akan bwk dia besiar2 dgn haiwan2 kamu suma,gagaga.

    ReplyDelete
  6. sape kamen rider???? hasmidar razak ke... ni la... orang yang tak de personaliti... disguise je keje nye! hahahaha...

    ReplyDelete
  7. yela hasmidar razak la ni.. sape lagi yang takde akaun kat blogspot keskeskes

    ReplyDelete